Från idé till succé

Andreas Carlsson, grundare av Academy of Music and Business, deltar i nätverkande frukost och håller inspirerande föreläsning för småföretagare på Videum Science Park och Företagsfabriken.

DATYM: fredag 12 februari 2016
TID: kl 8-9.30
PLATS: Videum Science Park, Mötesplats Delta, Framtidsvägen 16, Växjö

Välkommen att rapportera om mötet mellan tillväxtbolag och småföretagare under en inspirerande föreläsning med Andreas Carlsson om förutsättningar för framgång. Andreas har alltid gått sin egen väg och han suddar ut gränserna mellan entreprenörskap, musik och reklam.

Andreas är en av Sveriges mest framgångsrika låtskivare. Han har jobbat med artister som Katy Perry, Bon Jovi, Britney Spears, Celine Dion m.fl. Han brinner för att inspirera andra till framgång och delar generöst med sig av sin egen livserfarenhet. Ett av medskicken till företagarna är vikten av att tänka utanför ramarna och att våga misslyckas.

Det krävs mod och driv för att lyckas.” säger Andreas Carlsson.

ARRANGÖRER

FÖRETAGSFABRIKEN I KRONOBERG AB - bygger på företag
Kvalificerad affärsutveckling till entreprenörer med potential att växa. På Företagsfabriken får företagaren de rätta verktygen för att bygga sitt bolag framgångsrikt. Här erhåller entreprenörer finansiella, tekniska och kommersiella nätverk samt en kreativ tillväxtmiljö med tillhörande kontorsservice. Företagsfabriken i Kronoberg AB finns placerad i Videum Science Park och ägs av Region Kronoberg, Videum AB och Linnaeus University Development. www.foretagsfabriken.se

VIDEUM SCIENCE PARK - idéer föds där människor möts