Boken är här - 2019 års upplaga av "Guinness World Record" där  Måns Möller med sitt cykelteam innehar rekordet för snabbaste lagloppet genom Europa!

Boken är här - 2019 års upplaga av "Guinness World Record" där Måns Möller med sitt cykelteam innehar rekordet för snabbaste lagloppet genom Europa!

Nu är den här, boken med beviset att  - Måns Möller och hans coach Christer Skog tillsammans med sitt cykelteam slagit världsrekord – ”Snabbaste lagloppet genom Europa”. I 2019 års upplaga av boken ”Guinness World Record” finns deras prestation, projektet Fastest X Europe, förevigat.

Alla minns vi 2017 när Måns Möller cyklade tillsammans med sitt lag bestående av Christer Skog, Helmy Elsaeed, Tony Duberg och Per-Anders Lissollas genom Europa på rekordtid. Teamet utgick från järnvägsstationen i Ufa, norra Ryssland den 21 maj och nådde slutdestinationen; fyren i portugisiska Cabo da Roca den 9 juni. Totalt cyklade teamet denna sträcka 29 dagar, 5 timmar och satte därmed ett världsrekord.

Parallellt med cyklingen pågick intensivt kampanjande för att samla in pengar till förmån för Viggo Foundations sommarläger 2018 - ett läger för barn med autism.

Vi säger ett stort grattis till världsrekordtagarna!

Om du vill veta mer om Viggo Foundation eller komma i kontakt med Måns Möller, hör av dig till:

viggofoundation@gmail.com