Världens första flytande Victoria’s Secret-butik ett år

På dagen för ett år sedan öppnade världens första flytande Victoria’s Secret Beauty & Accessories-butik ombord på Viking Grace. Premiäråret har varit en succé och butiken lockar ständigt nya kunder. Ettårsdagen firas nu med erbjudanden och tävlingar under helajubileumsveckan.

Den 70 kvadratmeter stora Victoria’s Secret-butiken bjuder på en kollektion av skönhetsprodukter och ett urval av damunderkläder från ett av USA:s ledande varumärken. De populäraste produkterna på Viking Lines fartyg är dofter, underkläder och väskor. I Victoria’s Secrets-butiken är storsäljaren doften Bombshell.

– De mest hängivna fansen reser med oss enbart för butikens skull. Våra kunder är speciellt glada över det breda utbudet och de förmånliga priserna. Vi säljer nämligen till taxfreepriser, som till och med är lägre än på exempelvis många europeiska flygplatser, säger Eva Rehnström, Purchasing and Sales Manager för skönhets- och modeprodukter.

Under jubileumsveckan har butiken specialerbjudanden, kundtävlingar och andra överraskningar för resenärerna på Viking Grace. Utbudet ombord uppdateras sex gånger om året, vilket innebär att kunderna alltid erbjuds de nyaste produkterna för säsongen. Inför julen finns de mest populära produkterna att köpa i färdiga gåvoset. En bra gåva är höstens nyhet, en Victoria’s Secret-pyjamas i två olika färger, som säljs till ett taxfreepris av 515 kronor.

TOPP 5 mest sålda Victoria’s Secret-dofterna på Viking Grace:

1. Bombshell EdP

2. Pure Daydream Fragrance Mist

3. Sexy Little Things Noir Tease EdP

4. Sheer Love Fragrance Mist

5. Pure Seduction Fragrance Mist

Eva Rehnström Purchasing and Sales Manager Beauty & Fashion, Viking Line +358 18 270 00.

Om Victoria's Secret Victoria's Secret är den ledande återförsäljaren av damunderkläder och skönhetsprodukter och en del av koncernen L Brands. Varumärket kännetecknas av sina moderna och modeinspirerade kollektioner av damunderkläder, parfymer och kosmetika, supermodeller och världsberömda modevisningar. Bolaget erbjuder sina produkter i över 1 000 butiker, i en ikonisk katalog och genom onlinebutiken VictoriasSecret.com

Viking Line är ett nordiskt företag som länkar samman länderna runt Östersjön genom att bedriva en miljömässigt hållbar, regelbunden passagerar- och frakttrafik.