Intellifood Sweden AB har lanserat sin nya hemsida - www.intellifood.se

Med nytillkommande varumärken och ett breddat sortiment har det känts naturligt att skapa en helt ny plattformsoberoende hemsida med modern design, nya funktioner och en webbshop. Just nu samsas varumärkena Vikingsoda och Aronia Original på hemsidan, men allt är förberett för att kunna lägga till nya varumärken och produkter.

En nyhet är att det nu går att köpa produkterna via en inbyggd webbshop. I shoppen får man på ett enkelt sätt översikt över hela vårt produktsortiment. Betalning görs enkelt och säkert via Klarna med kreditkort eller mot faktura.

- Vi vill att våra produkter ska vara lätt tillgängliga för alla konsumenter, men webbshoppen ska endast ses som ett komplement där man kan handla, om en viss vara kan vara svår att hitta i butikerna på orten där man bor. Vår ambition är att det allra mesta ska säljas via butik och vi erbjuder därför handeln bra villkor för partnerskap med oss, säger Mats Thörnblad - VD på Intellifood Sweden AB.

I nästa version av hemsidan kommer det finnas en funktion för att hitta närmaste återförsäljare, men tillsvidare får de som hör av sig till oss information om var de kan köpa våra produkter.

- Vad gäller Vikingsodaprodukterna så är återförsäljarnätet redan idag väl utbyggt, produkterna har ju funnits på marknaden i 5 år. Aronia Original däremot är ju alldeles nytt för Sverige, så här är återförsäljarkåren under uppbyggnad. Nya återförsäljare är hjärtligt välkomna att kontakta oss, säger Nicole Bertilsson - Marknadschef på Intellifood Sweden AB.

För ytterligare information, kontakta:

Mats Thörnblad, VD tel: 08-551 126 50
Nicole Bertilsson, Marknad tel: 08 55 11 26 51