Kolsyremaskinen Vikingsoda Desire är ny på marknaden

Nu finns den för leverans till sveriges konsumenter. Helt blank svart. Med lucka för plastflaskan som extra säkerhetsåtgärd och med en italiensk design. Så attraktiv att kunderna är stolta att ha den framme på bänken.

Vikingsoda stärker därmed sitt varumärke och produktprogram till att omfatta mer än gaspåfyllning av patroner.

En film som visar hur den nya Desire ser ut kan du se på Youtube (länk http://www.youtube.com/user/MrVikingnews )

Eller ladda ner här på mynewsdesk under videor.

• Mat, dryck

• vikingsoda
  • kolsyrepatron
  • kolsyremaskin
  • co2

Vikingsoda AB. Mer information finns på www.vikingsoda.se

Vikingsoda AB är ett helt svenskägt företag i Upplands Väsby som tar emot tomma kolsyrepatroner av alla fabrikat från butiker i hela landet för fyllning. All produktion sker i en modern anläggning i Upplands Väsby som sattes i drift i oktober 2009. Sedan dess slipper butikerna att transportera tomma patroner till Tyskland för återfyllning, med minskad belastning på miljön som följd.

Under 2011 har Vikingsoda utökat sitt program att även innefatta Kolsyremaskiner. Varubeteckning VIKINGSODA DESIRE.