Vikingsoda blir leverantör till Karlssons Varuhus AB

Vikingsoda utökar sin kundkrets och välkomnar Karlssons Varuhus AB. Karlssons satsar fullt ut och har tagit in hela Vikingsodas sortiment; kolsyremaskiner, kolsyrepatroner och smaker.

Vi är mycket glada över att påbörjat ett samarbete med ytterligare en stor kund. Vi ser det som en bekräftelse på vår framgångsrika satsning inom området bubbla ditt vatten hemma. Värt att nämna är också att alla 15 varuhus har utrustats med en Returmaskin för tomma kolsyrepatroner.

Karlssons berättar själva att de erbjuder, prisvärd familjeshopping på 15 orter från Bollnäs i norr till Bräkne-Hoby i söder. Företaget är i en expansiv fas och siktar på att ha 25 butiker inom en snar framtid.

Vi ser fram emot ett gott samarbete och önskar Karlssons Varuhus AB lycka till.

• vikingsoda
  • kolsyrepatron
  • kolsyremaskin
  • karlssons