Sveriges starkast växande e-handlare för villaägare tar nästa steg....

Villabutiken.se - Sveriges starkast växande e-handlare för villaägare?

Villabutiken har på rekord kort tid skapat sig en position som en av de stora spelarna inom gör-det-själv segmentet på den svenska e-handels marknaden.

Inom 1 vecka så tar Villabutiken nästa steg i sin utveckling....

VD för Villabutiken Norden AB, Mikael Bönnemark, uttrycker att e-handel är en kraftfull kanal som allt fler konsumenter hittar.

När man tittar på resultatet av Villabutikens arbete senaste året som resulterat i att vi nu erbjuder ca 15 000 artiklar, ytterliggare omkring 10 000 artiklar på väg att lanseras, 9 av 10 nöjda eller mycket nöjda kunder, över 55 % återkommande kunder, en reklamationsnivå under 0,5 % och en försäljning som överträffar alla mål, så är det svårt att förstå att företaget endast funnits sedan 2010.

För att ytterliggare hjälpa konsumenten att snabbt och på ett enkelt sätt hitta rätt produkt vid rätt tillfälle så lanserar Villabutiken den största uppgraderingen hittills av sin nätbutik inom 1 vecka. Uppgraderingen är första steget av 3 som bland annat innefattar en ny grafisk profil, anpassning till mobil, läsplatta och alla format däremellan såsom tex. det eventuellt kommande iPad Mini formatet.

Vi är mycket stolta över att på så kort tid kunna tillfredställa våra konsumenters önskemål om att hitta rätt produkt, vid rätt tid till ett bra pris och samtidigt göra detta på valfritt datorformat såsom mobil, läsplatta och även kommande format såsom iPad mini format.

Trygg e-handel helt enkelt.

• ipad mini
  • svedbergs
  • hafa
  • fönster
  • kaminer
  • badrum
  • villabutiken.se
  • e-handel

Villabutiken.se skall leverera den tryggaste e-handeln i Norden för alla konsumenter! Detta saknas på den nordiska e-handelsmarknaden! Detta var starten för Villabutiken.se.

Ett nätverk av producenter, leverantörer, personer med lång erfarenhet från konsumenthandel, byggvaruhandel och webbhandel har efter år av arbete skapat Villabutiken.se

Idag leds företaget av Mikael Bönnemark med erfarenhet från retail, dagligvaruhandel, byggvaruhandel och byggbranschen. Vi erbjuder konsumenten ett genomtänkt utbud av produkter inom de stora kategorierna fönster, dörrar, badrum, kaminer och utespabad. Vi fokuserar på att erbjuda rätt produkt till rätt konsument till rätt pris och alltid leverera en trygg handel via nätet.