Äntligen helg med Suzanne Ribbing: Kantarellpizza

Äntligen helg med Suzanne Ribbing: Kantarellpizza

Hur gör man en riktigt god kantarellpizza - som kanske blir det bästa och snyggaste tillbehöret på kräftskivan? Och vad dricker man till?

Varje torsdag skriver Suzanne Ribbing en helgkrönika på Vinbörsen med tips och trix för en godare helg. Suzanne har under en lång period tillhört matsveriges mest tongivande personer som tidigare chefredaktör för bl.a både Elle Mat & Vin och Allt om Mat. På Vinbörsen inspirerar och guidar Suzanne till en härligare helg och bjuder på sitt absoluta signum: konsten att sätta guldkant på tillvaron med smarta tips och tricks.

Till Suzannes krönika

/ Trevlig helg önskar Vinbörsen!

Vinbörsen: Sveriges enda jämförelsesajt för prisvärda och prissänkta drycker med 75 000 unika besökare/mån. Här samlas information om prisutveckling, pris i förhållande till liknande viner på Systembolaget och över 60 000 externa betyg från svenska och utländska källor. Vinbörsens egna redaktion med några av Sveriges mest framstående vinskribenter provar och betygsätter produkterna som finns på sajten. Vad ska en prisvärd barolo kosta? Kan billig champagne verkligen smaka bra? Vi vet. Välkommen du med.