Billigt vin? Bästa köpen i höst under 100-lappen

Billigt vin? Bästa köpen i höst under 100-lappen

Om det är för billigt kan det väl inte vara bra? Eller? De allra flesta är överens om att det är enklare att köpa dyrare vin som är bra, men att det är betydligt svårare att hitta guldkornen i de billigare prisklasserna. Visserligen blir du inte luspank på några felköp, men det är ju smartare att köpa rätt från början.

På Vinbörsen har vi en redaktion med några av Sveriges främsta vinskribenter som granskar, provar och kontinuerligt jämför viner som har sitt pris under hundralappen och sållar fram de viner som är väl värda sin peng, eller som till och med smakar som mycket mer.

Här är våra experters aktuella guldkorn just nu av billiga och bra viner.

Vinbörsen är en jämförelsesajt för prisvärt och prissänkt vin. Vi granskar, provar och jämför så att du kan göra enkla prisvärda val.