Visiba Group deltar i årets Web Summit i Dublin

Web Summit är en av världens största och inflytelserika tech-events. Vi är ett av 14 start-up-bolag som har blivit speciellt inbjudna att följa med Business Sweden för att ställa ut tillsammans med dem.

"Vi är väldigt stolta över att få vara med och representera Sveriges start-ups på Web Summit. Det är en unik möjlighet till nätverkande med flera av världens mest framgångsrika företag och vi ser särskilt mycket fram emot att få se vad händer globalt inom digital hälsa." säger Johan Gustafsson, VD på Visiba Group.

Mer än 1000 föreläsare finns på plats, varav många är grundare av, eller har chefsroller på, namnkunniga bolag som till exempel Kickstarter, Twitter, Google, Cisco, Ûber och många fler.