ARENABOLAGET PRESENTERAR A VERY MERRY X-MAS SHOW WITH ALCAZAR

ARENABOLAGET PRESENTERAR A VERY MERRY X-MAS SHOW WITH ALCAZAR

Välkommen till årets bästa julshow!

Den 5 till 14 december presenterar Arenabolaget årets julshow med inga mindre än hitmaskinen ALCAZAR. På julsmyckade Konsert & Kongress i Linköping njuter ni som gäster av julens alla delikatesser och förstklassig underhållning. Arenabolaget presenterar sex kompletta helkvällar med allt du kan önska dig och dina bästa vänner.

Njut av vårt fantastiska julbord med alla smakfulla juldelikatesser följt av bästa tänkbara underhållningen med självaste ALCAZAR. Med dancehits som ”Crying at the Discoteque”, ”Not a Sinner, Nor a Saint", "Alcastar" och ”Headlines” blir det garanterat fullt ös när denna välmeriterade trio bjuder på glittrig show. ALCAZAR består av medlemmarna Andreas Lundstedt, Tess Merkel och Lina Hedlund. Upplev ALCAZARS sköna discotempo blandat med klassiska stämningsfulla julsånger.

Magisk inledning
Showen öppnas med Daniel Kane, magiker och entertainer av en ny generation. Daniel Kane blandar modernt och klassiskt trolleri, med effektfull musik. Visuellt slående magi i världsklass varvas med humor och charm. En riktigt magisk upplevelse!

”We Keep on Rocking”
Efter god mat och show fortsätter kvällen till Backstage, där vår DJ gör kvällen fulländad med skön musikmix och grymt bra drag på dansgolvet.

Samla gänget - kollegorna, kunderna, familjen och vännerna för en komplett kväll med riktig julkänsla! Allt är inkluderat för en helkväll – julens smarrigaste läckerheter, magi i ny tappning och en fantastisk show med färgstarka ALCAZAR! - Biljettsläpp fredag 24 maj.