Framtidens affärssystem - en kopplad lösning

Alla företag vill bli mer effektiva. De flesta måste för att klara konkurrensen. En del av lösningen kan vara ett integrerat, konsultkrävande och dyrt(!) datasystem. Integrerat är bra. Dyrt är inte bra. Men nu har tre ledande, svenska programföretag slagit ihop sitt expertkunnande i en kopplad lösning för produktion, kundrelationer och ekonomistyrning. Komplett och prisvärt. Vad kan vara lämpligare än att visa upp lösningen på den årliga underleverantörsmässan Elmia Subcontractor i Jönköping? Så det gör vi. Du är välkommen på världspremiären onsdagen den 15 november kl 10.00. Vi syns i monter B 06:58 på Elmia. Samtidigt öppnar vi vår gemensamma webbplats www.koppling.nu! Där kommer vi att presentera idéer på hur ett företag kan bygga upp ett modernt och kopplat affärssystem. Svensk industri står inför stora prövningar och kraven blir allt tuffare. Det kommer att krävas moderna och kostnadseffektiva datasystem från de bästa leverantörerna om svensk industri ska kunna bevara sin konkurrenskraft. Det är där vi kommer in. Om du vill veta mer kontakta: Thomas Candemar, System Andersson, 036-14 20 60, thomas.candemar@systemandersson.se Erik Syrén, Lundalogik, 046-270 48 23, erik.syren@lundalogik.se Stefan Olson, Visma Spcs, 0470-70 60 00, stefan.olson@visma.se

• Växjö