Vitamin Well officiell dryckespartner till If Stockholm Open

Vitamin Well officiell dryckespartner till If Stockholm Open

Vitamin Well är stolt dryckespartner till If Stockholm Open som går av stapeln den 17 oktober.

I över 40 år har If Stockholm Open samlat den internationella tenniseliten och är ett självklart evenemang för alla tennisintresserade. Den svenska drycken Vitamin Well är officiell dryckespartner sedan flera år tillbaka och finns på plats under hela turneringen och förser både spelare och publik med välbehövliga törstsläckare.

– Stockholm Open är ett sportevenemang i världsklass som dessutom passar vårt varumärke som förespråkar en aktiv och sund livsstil. Därför känns det både naturligt och roligt för oss att synas i detta sammanhang, säger Mariette Wolfers, marknadsansvarig för Sverige på Vitamin Well.

– Vi har fått väldigt mycket positiv feedback av spelare, publik och partners från tidigare samarbete med Vitamin Well i samband med tennisen i Båstad. Därför är det så klart enormt tillfredsställande för If Stockholm Open att också kunna visa upp en så pass snyggt förpackad kvalitetsdryck som Vitamin Well för våra internationella stjärnor, publik samt övriga medlemmar i vår partnerfamilj, säger Robin Söderling, Tournament Director för If Stockholm Open.

Vitamin Wells affärsidé är att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. All utveckling, tillverkning och produktion sker i Sverige.

För mer information och bilder vänligen kontakta:

Mariette Wolfers; mariette.wolfers@vitaminwell.se