Nyhetsbrev från Vreta Kluster hösten 2013

Det kommer att bli en spännande och intressant höst med massor av möten och besök. I detta nyhetsbrev berättar vi om några större evenemang som arrangeras av några av klusterföretagen i höst, på olika platser i regionen. Välkommen!

Nyhetsbrevet kan laddas ner som bifogad pdf i slutet på nyheten

De gröna näringarna spelar en viktig roll i utvecklingen av det hållbara samhället och vi vill hjälpa till på vägen genom att vara en aktiv mötes- och utvecklingsplats. Vreta Kluster växer och från och med december står ytterligare 55 kontorslokaler redo för nya hyres gäster att flytta in. Mellan byggnaderna står en ny nya aula som möjliggör för möten och tar emot upp till 120 personer. Verkar du inom gröna näringar och vill utveckla din verksamhet och växa i en kreativ miljö i hjärtat av östgötaslätten? Välkommen att höra av dig! Det går att hyra allt från enskilda rum till hela eller halva våningsplan. Vill man hyra större ytor finns det stora möjligheter att påverka utformningen.Mycket har hänt sedan starten för snart två år sedan. Här finns numera 21 företag med ca 45 personer verksamma och vi har haft över 7600 besökare och skapat många fruktsamma möten.

Fler evenemang kommer att arrangeras under hösten på Vreta Kluster, men tider och program är ännu inte spikade, så mer detaljer och inbjudningar kommer via mail framöver. Vill du hålla dig uppdaterad så besök gärna även vår hemsida och följ oss på twitter och facebook!

Vi ses i höst!

Koordinator på Vreta Kluster