Vid spillvattenväxlaren i undercentralen på nyproducerad fastighet i Ursvik.

Värdeskapande kunskapsdelning

Vi tycker om att dela med oss av kunskap till varandra. Att dela med sig av sin kunskap är värdeskapande och vi tror att både vi som personer och företaget växer av det.

Vår teknikchef, Bo Dunér, delade nyligen med sig av sin gedigna kunskap i hur man på bästa sätt ser till att hålla en bra värmekomfort i fastigheterna.

Våra fastighetsadministratörer fick komma ut till vår senaste nyproduktion Vaktstugan 3 i Ursvik för att lära sig mer om hur anläggningarna i undercentralen fungerar. De fick även en visning av den nya spillvattenväxlaren som tar vara på värme från avloppsvattnet som fastigheten gör av med. Alla var överens om att det är ett mycket smart sätt att ta tillvara på den energi som annars bara skulle ha spolats ut.

I våra renoveringar och nyproduktionsprojekt ser vi alltid till att tekniken och maskineriet i fastigheten på ett effektivt sätt kan ge de bästa förutsättningarna för en god värmekomfort till de boende samt för byggnadens långsiktiga välmående. Vi tror på fastigheter som kan få leva länge.