Asme släpper akustisk version av BLod idag - ”Jag har aldrig gjort något sånt här tidigare”

Asme släpper en ny version av sin senaste singel ”BLod”, en akustisk avskalad version som låter lyssnaren förstå låtens mening på djupet, detta är rå och emotionell gansterrap.

- Jag tror att mina lyssnare kommer bli chockade av den här versionen för jag har aldrig gjort något sånt här tidigare, men jag är mer än nöjd med denna versionen och jag tror att folket kommer uppskatta den, säger Asme om sitt kommande släpp.

För dryga tre veckor sedan släppte Asme sin singel ”BLod” som legat stabilt placerad topp 20 och gjort över 1,5 miljoner streams. På releasedagen släpps även en video med Asme som framför låten med musiker och en och annan gästartist (för den som lyckas finna artisten i videon). Låten är producerad av IAN som även står för originalet samt Per Larsson.

Samma dag släpps även en musikvideo 12.00

Sara Faraj