​Axel Schylström teamar upp med YouTube-stjärnan Anis Don Demina och släpper idag ”Svärmorsdröm”

Svärmorsdröm” är en sommardoftande uptempo låt som Axel Schylström gör tillsammans med den stora YouTube-profilen Anis Don Demina.

Axel Schylström har haft framgångar både i Idol och i Melodifestivalen. Senaste åren har han förutom ett antal releaser som låtskrivare även skrivit sin självbiografi ”Bränd – En resa genom eld”, en stark berättelse om olyckan som förändrade Axels liv. I samband med boksuccén lanserade Axel inspirationsshowen med samma namn, där han ensam på scenen kombinerar en inspirerande föreläsning med en intim konsert. Bränd är just nu en av Sveriges mest bokade föreläsningar bland företag och skolor, och planeras nu även göras utomlands under 2020.

Anis Don Demina är artist, YouTuber, DJ, poddare med mera med mera. Han har 250 000 prenumeranter på YouTube med 4 miljoner visningar i månaden - och 15 miljoner streams på Spotify. Vi har tidigare bland annat hört honom på ”Put Your Hands Up För Sverige” där han gästade Samir & Viktor, en låt som låg #1 på Spotify med.

Lyssna på Axel Schylströms ”Svärmorsdröm feat. Anis Don Demina” här.

Se lyricvideo här.