Håkan Hellström nominerad till internationellt prestigefullt pris!

Musikvideon till 'Alla drömmar är uppfyllda' (som är inspelad på ett dystopiskt tomt Ullevi) är nominerad i musikvideo-VM a.k.a UK Music Video Awards 20.

I internationella kategorin Best Rock Video hittar vi Håkan i sällskap med bl.a The Strokes och Leonard Cohen.
Videon är regisserad av Filip Nilsson, en av Sveriges mest erkända reklam och videoregissörer. I skenet av att vi lever mitt i en pandemi är det förstås ödets ironi att den här videon spelades in långt innan vi hört talas om Corona. Näsapan i videon spelas av ingen mindre än Håkan själv.

"Otroligt glad för att denna video som framförs på ett språk som ingen förstår når en internationell publik” Hälsar Filip Nilsson.

En näsapa och en räkmatador.
Alla drömmar är uppfyllda.https://www.youtube.com/watch?v=nBHvBGB1f8E

Mer info om UK Video Music Awards: