Zikai släpper ny singel - Liquor Kisses

R&B/pop-artisten och låtskrivaren Zikai är aktuell med nya singeln Liquor Kisses. I maj tidigare i år släpptes låten Beach Day och i samband med det utsåg P3 henne till det Framtidens artist och spelade låten frekvent på hög rotation. Nu släpps mer musik från Zikai - Liquor Kisses med release 27 september.

I juni utsågs Zikai till Framtidens artist av P3, en utmärkelse som är prestigefylld och överraskade artisten glatt. Under sommaren har Zikai varit högaktuell med singeln Beach Day som hon framfört på en hel del klubbscener, We Are Sthlm och inte minst på den välbesökta Way Out Warner-festen under Way Out West i Göteborg. Den 27 september släpps nya låten Liquor Kisses som även den handlar om kärlek, men inte till en annan person utan kärleken till sig själv.

Med Liquor Kisses visar jag upp en ny sida av mig själv. Tidigare har jag skrivit om kärlek ihop med en annan person, medan Liquor Kisses representerar kärleken till mig själv, mina egna behov och min självständighet, säger Zikai.

Låten är skriven i Stockholm på Northbound tillsammans med Agrin Rahmani (LÉON, Veronica Maggio) och Shy Nodi (The Chainsmokers, Mike Perry, NOTD).

Lyssna på Liquor Kisses
Följ Zikai