Lyxigt och elegant när stilrena linjer möter organiska former och material. Vackert, naturligt och mjukt. Vi presenterar höstnyheter som präglas av naturmaterial och höstiga toner.

För en ljusare värld: Watt&Veke presenterar AW23 - Höstens belysningnyheter

Med exceptionell känsla för stil, elegans och hantverkskunskap präglas höstens nyheter av naturmaterial som trä, sten, linne och glas, i en färgskala som berikar våra sinnen.

Produkthöjdpunkter:

• Belysning med enkla linjer som passar det skandinaviska formspråket och som också speglar varumärket Watt&Veke.
  • Trä, sten och linne i vackra kombinationer som tillför en känsla av värme och elegans.
  • Genom känsla för trend och stil och som följer naturtråden adderar vi lampskärmsmodeller i dova, höstiga nyanser i linnetyg

Anna Wall small
Sneak peek på en av kommande nyheter under 2023. Vägglampan Anna Wall small i vitt cotton jerseytyg. Som ett solfjäderliknande smycke på väggen. Design by Anna Hörling, som även ligger bakom formgivningen av våra populära takplafonder Anna och Ingrid.

Prisma table Oak/white
Avslappnad lyx med nya Prisma table. Trä möter linne och blir till en elegant inredningsdetalj som också sprider ett mjukt och tilltalande sken. Prisma table kommer med två olika träunderreden, Oak och Dark Ash i kombination med Prisma 25 linneskärm Natural och White.

Pella Sandstone
Pella table är en tung lampfot i massiv natursten där varje exemplar får ett eget uttryck och unik struktur. Bordslampan har en fängslande och tidlös skönhet. Kommer som nyhet under 2023 i två olika stensorter, Sandstone och Travertin.

Basic 20 Straight Season
Tre nya, höstiga toner för vår populära linneskärm Basic Straight. En liten lampskärm som passar perfekt på den smala fönsterbänken, hallbordet eller i sovrummet. Tillverkad för hand i högkvalitativt linnetyg, Basic straight 20 Green, Burnt orange and Mustard.

Vi fortsätter att berika, inspirera och belysa människors vardag med vår belysning. Med AW23 tar Watt&Veke ytterligare ett steg mot att kunna erbjuda ett komplett och tidlöst belysningssortiment och bli "the go to brand" för lampor och inredning, säger Anna Thuresson (Assortment manager at Watt&Veke).

Logga in i vår bildbank eller kontakta vår kundtjänst för högupplösta AW23 miljöbilder.

Användarnamn: press@wattveke.se

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.