Genom lekfull design, trendig färgsättning och strukturer stimulerar årets julkollektion dina sinnen och fyller varje rum med magi.

THE 2023 CHRISTMAS COLLECTION 2023 - En perfekt kombination av tradition, lekfull design och trendig färgsättning.

Med The Christmas Collection 2023 tar vi med våra kunder på en resa tillbaka i tiden och jultraditioner, genom en härlig mix av klassiska material och former. Samtidigt med innovativ och lekfull design som passar perfekt in i det moderna och inspirerande skandinaviska hemmet.

Årets julkollektion inkluderar ett brett sortiment av dekorativa adventsstjärnor, adventsljusstakar och eleganta juldekorationer. Varje produkt i kollektionen är noggrant utvald och tillverkad genom en kombination av modern och avancerad hantverksteknik.

Fiona Natural

FIONA Lavendel & Natural
En pappersstjärna som är klädd i lavendel- eller naturfärgat lin. Till jul blir Fiona en vacker adventsstjärna och resten av året en del av inredningen som en väggdekor.

Mira & Sally

MIRA & SALLY 60 + 100
Den älskade, vita klassiska julstjärnan har fått en ny kostym med modellerna Mira och Sally. Stilrena pappersstjärnor där Sally har en struktur av bomullstyg och Mira, i lyxförpackning med crepad, silkesliknande struktur. Strålande stjärnor till advent i all sin enkelhet med strama linjer i kombination med äkta julkänsla.

CLARA 50 WHITE

100% julkänsla! En adventsstjärna som är delikat i sin skärning och sprider ett underbart sken genom sin vikning och mönster. Clara 50 White har ett nostalgiskt uttryck som garanterat väcker varma känslor hos betraktaren.

En av höjdpunkterna i kollektionen är de nya, portabla ljusstakarna Luna och Lykke.
Välj mellan en modern avskalad ljusstake eller släpp lös kreativiteten genom att variera ljusstakens flyttbara kulor och skapa ett unikt utseende. De naturtrogna LED-ljusen lyser stämningsfullt och kan även styras med hjälp av en fjärrkontroll eller en praktiskt timerfunktion. Kommer i färgerna svart, vit och krom.

Vi är glada över att kunna erbjuda en julkollektion som både hedrar tradition och speglar den moderna skandinaviska livsstilen, säger Anna Thuresson, Head of assortment hos Watt&Veke.
För mer information om våra kollektioner eller samarbete kontakta oss.

Watt&Vekes bildbank fylls på löpande med nya bilder inför julsäsongen. Önskar du hämta fler bilder av våra produkter, logga in bildbanken eller kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Inlogg bildbank press:

Anv.namn: press@wattveke.se