Wayne’s Coffee öppnar på Gotland.

Wayne’s Coffee öppnar på Gotland.

Stockholm, 29 juni, 2011 – Den 30:e juni öppnar Wayne´s Coffee i Visby. Lagom till semestern kan boende och turister på Gotland njuta av en iskall Creamy Caramel Coffee Frappe på Wayne´s Coffee Visby. Wayne´s Coffee öppnar sitt första café på Gotland. Caféet ligger centralt på Österväg 12 och drivs av Petra Holm och hennes make. - Visby här en stad med mycket liv och rörelse men också en plats för pauser och fika. Det har alltid funnits caféer här och det känns roligt att få utveckla vårt lokala utbud ytterligare. Vi hoppas att Wayne´s Coffees rötter i den svenska fika traditionen och företagets internationella sortiment kommer falla fikande Visby flanörer i smaken, säger Petra Holm, franchisetagare Wayne´s Coffee Visby.