Webhallen Festival 2021 - officiell grafik

Den digitala festivalen återvänder

För andra året i rad arrangerar Webhallen en Festival för alla sina kunder.

Från den 1a till 14e mars håller Webhallen i olika tävlingar, med priser från ett flertal kända varumärken. Under hela kampanjperioden pågår dessutom en stor Festivalkampanj med hundratals prisnedsatta produkter.

Webhallens medlemmar har möjlighet att vara med i en exklusiv medlemstävling, få extra XP på alla köp under Festivalen, och en chans att ta några av de nya achivements som har skapats.

Fredrik Lindblad, CMO på Webhallen "Skillnaden mot föregående år är att vi nu har skiftat fokus till en helt digital Festival. Självklart med tanke på att det absolut inte är tid att föra in en massa kunder tillsammans i våra butiker. Det vi hade i butikerna 2020 kommer vi stället erbjuda som onlineaktiviteter, bland annat i vår stream."

Eftersom Webhallens Streamhjälpen är en sådan succé har ett streamelement förts in i årets Festival. Tre gånger i veckan under Festivalens två veckor hålls en stream på olika teman, med Staffan Remes som programledare. Streamen gästas av tillverkare och andra insatta experter, som utöver att dela med sig av sina kunskaper kommer diskutera olika produkter och ha det trevligt tillsammans med tittarna.

Läs mer om Webhallen Festival och kampanjen