Webstep expanderar inom Sälj

Som ett led i bolagets tillväxtstrategi är det med stor glädje som vi nu önskar David Wallin välkommen till oss på Webstep.

David som har jobbat med sälj och affärsutveckling de senaste 10 åren, kommer närmast från Avega där han bl.a. startade och drev upp ett dotterbolag inom .NET baserad utveckling.

Att jobba med den genuina glädje som jag upplever att Webstep utstrålar är något jag verkligen ser fram mot. Jag ges här möjligheten att arbeta med drivna, duktiga och rent ut sagt jäkligt trevliga kollegor vilket ger väldigt bra förutsättningar för ett lyckat sälj, säger David Wallin, Säljare, Webstep

Med denna satsning tydliggör Webstep nu sitt fortsatta fokus på värdeskapande tjänsteleveranser, i syfte att fortsätta leverera affärsnytta till kunder och samtidigt stärka kundrelationerna.

"Det är otroligt kul att se att David väljer oss om arbetsgivare. Han har omfattande försäljnings- och ledarerfarenheter och kan vår bransch sen tidigare vilket gör att vi direkt ser en affärsnytta med hans anställning”, säger Niklas Andersson, Säljare, Webstep

Webstep är kända för att locka duktiga medarbetare med mycket driv och engagemang till sig och denna gång är inget undantag.

• Vetenskap, teknik

• .net