Skin Food - Årets gröna hudvård 2017

För tjugonde året i rad har Damernas Världs läsare röstat fram årets bästa skönhetsprodukter. Skin Food tog hem andra platsen i kategorin ”Årets gröna hudvård 2017”.

Superkrämen som ger Hollywood glow
Visste du att det säljs en Skin Food var 30e sekund världen över! Den klassiska krämen med sin näringsrika formula har gjort succé bland makeup-artister och kändisar. Krämen har en behaglig citrusdoft och ett helt naturligt innehåll av noggrant utvalda ingredienser från beprövade läkeväxter med högt näringsinnehåll.

100% naturlig innehåll. Ekologiskt certifierad. 0% syntetiskt innehåll. Dermatologiskt testad.

INKÖPSSTÄLLE
Weledas produkter hittar du bland annat hos Åhléns, Life, Hälsokraft samt övriga hälsokostbutiker, Kicks, Kronans Apotek, utvalda ICA-butiker samt webbutiker.

WELEDA VÄRLDENS MEST HÅLLBARA HUDVÅRDSFÖRETAG
2016 utsågs Weleda till världens största och mest hållbara företag inom naturlig hudvård. Produkterna är ekologiskt certifierade, 100 % naturliga och har 0 % syntetiskt innehåll. Samtliga produkter är dermatologiskt testade och certifierade av NATRUE, en av de certifieringar som ställer högst krav på naturlig hudvård i Europa, www.natrue.org.