Weleda nominerad i Organic Beauty Awards 2017

Idag presenteras samtliga nominerade produkter i Organic Beauty Awards 2017, samtidigt startar omröstningen av Årets Produkt 2017. Weleda är nominerad i sju kategorier. Sex av dessa utses av en utvald jury och den sjunde, Årets produkt, röstas fram av allmänheten. Omröstningen av Årets Produkt startar idag på naturligtsnygg.se samt på NOC Swedens hemsida och pågår fram till den 26 april.

www.naturligtsnygg.se/tavlingar/oba-2017/
www.nocsweden.se/ (klicka på röstningsknappen)

Vinnarna utses den 6 maj på Green Beauty Day - en inspirerande heldag om naturlig & ekologisk skönhet.

Weleda nominerade i 7 kategorier:

Bästa Ansiktscreme
Weleda Cold Cream

Årets Nyhet Ansikte
Weleda Wild Rose 7-day Treatment

Bästa Dusch/Badprodukt
Weleda Birch Body Scrub

Bästa Vårdande Kroppsolja
Weleda Pomegranate Regenerating Body Oil

Bästa Läppmakeup
Weleda Lip Balm Berry Red

Bästa Herrprodukt
Weleda After Shave Balm

Årets Produkt
Pomegranate Firming Serum

WELEDA VÄRLDENS MEST HÅLLBARA HUDVÅRDSFÖRETAG
Weleda är världens största och mest hållbara företag inom naturlig hudvård. Produkterna är ekologiskt certifierade, 100 % naturliga och har 0 % syntetiskt innehåll. Samtliga produkter är certifierade av NATRUE, en av de certifieringar som ställer högst krav på naturlig hudvård i Europa www.natrue.org. samt dermatologiskt testade.

Noga utvalda ingredienser i kombination med över 95 års erfarenhet inom naturlig hudvård resulterar i produkter som ger huden det den behöver för att komma i balans och bli naturligt vacker.

Följ oss!