Wellnet gör ICA-kortet hälsosammare

Som nybliven partner till ICAs lojalitetsprogram är Wellnet stolta att erbjuda ICAs kunder med ICA-kort tusentals rabatterade hälsoaktiviteter i Wellnets nya portal.

Yoga, cirkelträning eller bowling. Stenhård militärträning eller avslappnande massage. Som en del i ICAs hälsosatsningerbjuder Wellnet nu attraktiva hälsotjänster för alla med ICA-kort. Samtliga kortinnehavare får köpa kraftigt rabatterade aktiviteter via den nya hälsoportalen.

– Likt ICA vill vi på Wellnet göra det enkelt för våra kunder att må bättre, säger Wellnets vd Kicki Wallje-Lund. Vi är mycket stolta över att ICA valt oss som lojalitetspartner och hälsoportalen som vi utvecklat för dem kommer förhoppningsvis att inspirera och engagera till ett friskare och aktivare liv, fortsätter Kicki Wallje-Lund.

Alla ICAs kunder med kort berörs

Den unika hälsoportalen, som Wellnet har utvecklat för ICA, vänder sig till ICAs 4,9 miljoner kunder med ICA-kort. Under inledande kampanjperiod mellan 18 mars och 21 april kommer varje hälsotjänst i portalen att erbjudas till minst 20 % rabatt.

Hälsa över hela landet

Ingen ska behöva resa långt för att må bättre. Därför finns tjänsterna som erbjuds i hälsoportalen utspridda över hela landet. Under året kommer portalen successivt att fyllas på med ännu fler aktiviteter för att så många som möjligt ska kunna hitta något som passar just dem.

– Det är tack vare våra leverantörer som den här satsningen är möjlig. Det är så roligt att så många vill vara med och att de är så engagerade. Det gör att vi kan erbjuda en bredd på tjänster med en stor spridning över landet, säger Kicki Wallje-Lund.

Besök gärna Wellnets nya hälsoportal via ica.se/wellnet där ICAs kunder med ICA-kort enkelt kan söka efter typ av tjänst, leverantör och ort.