WellTrips 2.0

Nu är vi inne i december och vi märker att det är många som vill ha lite sol och värme under jul och nyår!

Vi går in i en hektisk period vilket både är roligt och utmanande. Det händer väldigt mycket på WellTrips just nu. Flera kunder interagerar med oss via hemsidan och är nyfikna på hur man kan upptäcker världen. Därför arbetar vi på att uppgradera sidan så vi kan fortsätta att växa internationellt.

Samtidigt så arbetar Sebastian Forsén med ett mer ingående händelseförlopp på flygplatsen. Vi har information På flygplatsen på WellTrips.com och kommer - inom en snart framtid - kunna förklara och berätta mer om hur man går tillväga på flygplatsen när det gäller allting mellan vart rullstolen tar vägen när du är på planet, till hur man får hjälp när man kommer fram...

Något väldigt intressant är det samarbete som våran Morgan Rosenberg sitter och försöker arbeta fram tillsammans med Senior.se. Morgan startade hos oss med en rivstart, där han redan fått igång ett samarbete med:
Konferensgruppen
TouristguideSweden
SwedenCamping
vilket WellTrips är väldigt glada för!

Om ni har några frågor eller funderingar hör gärna av er till oss  så hjälper vi Dig att se världen!