FÖR FÖRSTA GÅNGEN! ROBERT WELLS VS LENNIE NORMAN - NU GÖR DE SLAG I SAKEN MED NY SHOW ”STAND UP - SIT DOWN” PÅ INTIMAN!

En av vårt lands mest rutinerade underhållare Robert Wells och humorlegendaren Lennie Norman har under många år jobbat tillsammans i olika konstellationer. Nu möts ”King Of Comedy” och ” King Of Piano” för första gången i deras helt nyskrivna “Old Time Entertainment” show ” STAND UP - SIT DOWN” – Robert Wells vs Lennie Norman”.

-Jag och Lennie har jobbat tillsammans till och från under många år. Han är bl.a. en av mina favoritkomiker under åren med Rhapsody In Rock. I höstas när vi jobbade tillsammans kände vi bägge att vi brinner lika mycket för old time humor som för svängig musik. Detta i kombination med Lennie´s osvikliga tajming känns fantastiskt att få framföra tillsammans på Intimans anrika scen. Äntligen slog vi slag i saken och det kommer att svänga rejält och bjudas på humor och skratt, säger Robert Wells.

Sverigepremiären äger rum den 16 februari på Intiman i Stockholm och spelas fram till den 11 mars 2017. Biljetterna släpps måndag den 5 december via www.showtic.se eller telefon 0771-134300.

På scen har de med sig ”The Vocalettes”, tre oerhört välsjungande damer, samt Robert Wells Trio. Det kommer att bjudas på en oförglömlig show med mycket humor, anekdoter och 100 % Jazz Boogie & Swing.

Läs mer via: www.2entertain.com

Ytterligare info samt pressbilder se: www.werecki.com

2ENTERTAIN

Presskontakt: Rickard Werecki, pr@werecki.com, 0707-178008, Werecki promotion company, www.werecki.com