Jeanette Capocci ansluter buskiseliten inför Göteborgspremiären av ”Livat i Parken – En förbaskat rolig folkparksfars!”

Succégänget från årets hyllade folkparksfars på Vallarna kommer till Lisebergsteatern i höst, och med sig har regissören Lars Classon en hel humorkår. Omåttligt populäre Stefan Gerhardsson gör en minst sagt välkommen comeback och tillsammans med publikfavoriterna och veteranerna Jojje Jönsson och Siw Carlsson, ska de dra ner rejäla skrattsalvor bland publiken. Ensemblen toppas av, för publiken, välkända ansikten i form av Thomas Hedengran, Sanna Ekman och Pär Nymark. Sist men inte minst återkommer Jeanette Capocci in i buskisgänget efter en del andra uppdrag i humorns tjänst. För manus står Lars Classon och Torbjörn Karlsson.

– Det känns fantastiskt roligt att vi får tillbaka Stefan på scenen och han bildar tillsammans med Jojje, Siw, Thomas, Sanna, Jeanette och Pär en riktig drömensemble! Det här manuset förtjänar verkligen de bästa skådespelarna så det känns fantastiskt på alla sätt, säger Janne Andersson, producent på produktionsbolaget 2Entertain.

Årets föreställning på Lisebergsteatern har premiär lördagen den 28 september 2013 och spelar till och med lördagen den 14 december. Biljetterna är nu släppta.

Läs gärna mer om handlingen föreställningarna genom åren på nästa sida.

För mer information:

Janne Andersson, producent 2Entertain, 0705-517 030 eller janne.andersson@2entertain.com

Presskontakt: Rickard Werecki Lycknert, Werecki company tfn:0707-178008 pr@werecki.com

Pressbilder för fri publicering: www.2entertain.com

werecki company - promotion music & entertainment