Premiär för populära Duran & Mollan´s allsångsshow  ”Nu leker vi” på Kalmarslott i sommarstaden Kalmar!

Premiär för populära Duran & Mollan´s allsångsshow ”Nu leker vi” på Kalmarslott i sommarstaden Kalmar!

Årets nya allsångsshow bjuder in hela familjen till en fartfylld föreställning fylld med mycket humor, musik och dans. Barnfamiljens stora favoriter ”Duran & Mollan” är tillbaka med ny show!

SE FILMKLIPP ”Händerna upp” (YouTube): https://youtu.be/H-scDnB6rts

Årets allsångsshow bjuder in publiken till en sprakande show där alla får vara med och sjunga, dansa och busa med Duran och Mollan. Det kommer att bjudas på sprakande barnunderhållning av högsta klass för hela familjen med mycket glädje och skratt!

Ensemble: Anna Rydell, Ida Seve, Martin Rydell, Niklas Brevestedt och H-B Hagström.

Duran & Mollan har nu blivit dockor som tillverkas i en Fairtraide-fabrik på Sri Lanka.

Parallellt med premiären släpps nya albumet ”Nu leker vi” som är fyllt med nyskrivna låtar som släpps den 4 juli 2016.

Premiär för Duran & Mollan ”Nu leker vi” måndag den 4 juli 2016 kl.15.00.

Spelas fram till den 15 augusti. Biljetter via kalmar turistbyrå och www.duranomollan.se

Duran & Mollan-musiken har också blivit en succé med närmare 4 miljoner lyssningar genom åren på Spotify.

LYSSNA PÅ SOMMARSINGELN ”Sommar” (Spotify) https://open.spotify.com/track/4TIaWvfeaLfU57277jNHEZ

Downloads radiosingel (Endast för promotion): www.werecki.com

Läs mer via: www.duranomollan.se

Duran & Mollan, Breven Records