SOMMARLÅTEN FRÅN SVENSKA ALEXANDER MURATORE - DEBUTERAR MED ”STORM” BLAND TROPISKA BEATS!

Alexander Muratore vill sprida glädje och kärlek till tropiska upplyftande toner som får en att drömma sig bort! Han är född och uppvuxen på underbara Österlen. Nu debuterar han med sommarsingeln ”Storm” till sommarbeat känsla runt om i hela landet.

Lyssna (Spotify): klicka här...

Tidigt fick Alexander ta stort ansvar tillsammans med sin storebror David då deras föräldrar lämnade dem alldeles för tidigt. Musiken var ett utryck och gav honom en egen tid, en trygghet och för att kunna drömma sig bort lite då och då. Låten ”Storm” handlar om en tuff uppväxt och en stark låt skriven och signerad Alexander Muratore.

Alexander Muratore (26), bor på Österlen, vuxit upp i restaurang branschen, med far från Italien och mor från Polen. Musiken har alltid varit Alexanders stora passion och han har redan många års erfarenheter som låtskrivare. Alexander producerat och skapat musik sedan 9 års ålder (Gitarr, Keyboard) och samarbetat med flertalet svenska artister (Lazee, Robin Holta m.fl.).

Läs mer via: www.alexandermuratore.com

Singelrelease Alexander Muratore ”Storm” den 18 juni 2018.

Downloads MP3, WAV (Endast för radiopromotion) via www.werecki.com

eller kontakta pr@werecki.com

CASTELLO DEL SUD PRODUCTIONS - JUNI 2018

Presskontakt: Rickard Werecki pr@werecki.com tfn:0707178008

Werecki promotion Company – www.werecki.com

werecki promotion company

Promotion & kommunikationsbyrå inom:
Artist, Musik, Turneér, Konserter, Teater, Nöje och Krogshower.