Gå direkt till innehåll
RAWBIKE kliver in som officiell leverantör till Volvo Car Scandinavian Mixed med klimatneutralitet i fokus.

Pressmeddelande -

“Partnerskapet med RAWBIKE inför årets upplaga av Volvo Car Scandinavian Mixed kan inget annat än kännas självklart och viktigt för oss. Eldriven mikromobilitet blir allt mer populärt och att våra gäster kommer få möjlighet att testa RAWBIKES produkter under veckan känns mycket spännande. Volvo Car Scandinavian Mixed strävar mot att bli ett klimatneutralt evenemang vilket ligger helt i linje med RAWBIKES satsning på klimatneutralitet genom hela värdekedjan"

- Henrik Hilford Brander, COO på We Do Sports och initiativtagare till Volvo Car Scandinavian Mixed

"Det skall bli riktigt kul att visa upp våra produkter under tävlingsveckan. Volvo Car Scandinavian Mixed tydliga satsning mot ett klimatneutralt evenemang går hand i hand med vår resa mot klimatneutralitet, därför kändes detta som ett givet samarbete. Att vi sedan kan underlätta för besökare och aktiva genom att erbjuda provkörningar under tävlingarna känns riktigt kul och spännande då det är första gången vi visar upp vår populära lådcykel och vår nya scooter.”

- Andreas Falck, Chief Marketing Officer, RAWBIKE

Ämnen

Andreas Falck

Presskontakt CMO +46704333412

With great power comes great responsibility

RAWBIKE är Sveriges mest sålda elmoped och världens första certifierat klimatneutrala moped.

RAWBIKE Scandinavia AB
    Båtbyggargatan 25