Nu är vi certifierade som ett "Great Place to Work"!

Nu är vi certifierade som ett "Great Place to Work"!

För Wikström är ett av målen att vara en riktigt bra arbetsplats och som en del i det arbetet inledde vi i våras ett samarbete med företaget Great Place to Work.

Det har varit ett väldigt spännande och inspirerande arbete, som nu resulterat i att Wikström blivit certiferade som ett "Great Place to Work"! En riktigt bra start, men vi fortsätter att utveckla våra styrkor och jobbar med våra förbättringsområden.

Wikström brinner för det som vi döpt till Wi-andan. Det innebär att vi skapar en stark laganda där alla känner stolthet över att vara delaktiga. Vi skapar en öppen och kreativ atmosfär där inflytande är en självklarhet. Vi är engagerade, tacklar utmaningar, stödjer varandra och har roligt tillsammans.

Vi vill tacka alla våra medarbetare för att ni hjälpt oss att skapa en utmärkt arbetsplats, och tack till GPTW Sverige för utmärkelsen!

Wikström AB är en installationskonsult inom VVS, energi, miljö och el/telesystem med stort engagemang för miljö och hållbar utveckling. Vi gillar tekniska utmaningar och genom att erbjuda hög kompetens tillsammans med innovativt tänkande och personligt engagemang, är vårt mål att ha branschens mest nöjda kunder.

Wikström samarbetar med regionens främsta fastighetsägare, projektledningsföretag, förvaltare och entreprenörer och besitter expertis inom hela installationsområdet. Verksamheten omfattar även dotterföretaget DELTAte med naturlig ventilation som specialområde.