Willis Towers Watson anställer Anna Källs som Client Executive inom affärsområdet Corporate Risk and Broking

Willis Towers Watson anställer Anna Källs som Client Executive inom affärsområdet Corporate Risk and Broking. Anna är ett viktigt tillskott i vår kundrådgivnings- och försäkringsförmedlingsorganisation samt kommer att ha ett särskilt fokus inom ansvarsförsäkringsområdet. Anna kommer närmast från If där hon varit i 11 år, nu senast som Underwriting-chef för Commerical Sverige. Anna kommer att påbörja sin anställning den 26e februari och kommer att verka från vårt huvudkontor i centrala Stockholm.

• Företagsinformation

• Stockholm

Willis Towers Watson är ett ledande globalt försäkringsförmedlings-, teknik- och konsultbolag.

Med rötter tillbaka till 1828 verkar Willis Towers Watson idag på samtliga kontinenter med över 40 000 anställda i mer än 140 länder. Vi utformar och levererar råd och tekniklösningar som optimerar hantering av kapital, sak- och personrelaterade risker, anställningsförmåner, belöning och övrigt humankapital. Vi har erfarenhet från alla branschsegment och verksamhetsområden – över hela världen.

I Sverige inleddes verksamheten 1979 och idag är vi en av landets ledande rådgivare inom ersättningsrelaterade områden, pensioner och vidare förmåner, aktuariella tjänster (liv och sak), samt risk- och försäkringsförmedling inom sakförsäkringsområdet. Verksamheten finns på fyra orter – Stockholm (huvudkontor), Göteborg, Malmö och Karlstad - med totalt ca 185 medarbetare.

Willis Towers Watson är dessutom tillsammans med Max Matthiessen, Nordens ledande liv- och sakförsäkringsförmedlare. Välkommen att läsa mer på www.willistowerswatson.com