Inredningsarkitekt skapar designstudio i Lunds kulturkvadrant

Christel Månsson, Inredningsarkitekt MFA från Konstfack, och Marta Florensa, Inredningsdesigner BDE från Elisava i Barcelona, har många års erfarenhet av inredningsprojekt inom offentliga miljöer såsom kontor, skolor, bibliotek & sjukhus. Vi inreder även restauranger, caféer & butiker samt designar mässmontrar.

Tillsammans skapar vi en spännande mix av det svala Nordiska och eldigt Spanska med totalkoll på produkter, trender och tidlös design. Alltid verksamhetsanpassat till era behov och resultatet blir ert proffsiga ansikte utåt. Vi inreder även hem med nya planlösningar, kök & bad, färgsättning & materialval, samt möbleringsplaner med eller utan produktval. Vi lämnar tydliga offerter med fast pris.

Vår typiska kund är företag / verksamheter med 5-50 medarbetare, främst kontor. Offentliga miljöer såsom skolor, bibliotek, restauranger och hotell är också verksamheter vi arbetar med. Vi är experter på att ge våra kunder en verksamhetsanpassad miljö och ett proffsigt ansikte utåt.

Vi inreder även hem. Här är vår typiska kund någon som har en större renovering/ombyggnad på gång, där vi ser över planlösningar, nya kök, bad och förvaring. Inom er budget skapar vi ett hem som passar just era behov. Ner till minsta detalj om ni så önskar.

På Adelgatan 15 i Lund ligger vår spännande designstudio där vi skapar inredning och produktdesign.