Rullstolsgunga i trä

Första rullstolsgungan i Sverige?

Heja Strängnäs Kommun som tagit beslutet att installera en rullstolsgunga!

Vi stolta och över att glada att de valde Woodwork AB som leverantör. Som vi skrivit om tidigare så verkar Sverige ligga lite efter när det gäller tillgänglighetsanpassning på lekplatser. Därför är det extra roligt när kommuner väljer att satsa på olika typer av anpassade lekredskap. Glädjande nog verkar det  som att både intresset och efterfrågan på tillgänglighetsanpassade utrustning ökar.

Woodork AB har ett stort sortiment av tillgänglighetsanpassad lekutrustning och vi letar hela tiden efter nya produkter. Rullstolsgungor har vi både i trä och stål. Här kan du se hur enkelt det är att använda modellen i stål.

Här kan du se vårat sortiment med tillgänglighetsanpassad utrustning. Vi har tillgänglighetsanpassade grillar, stora aktivitetssystem och allt däremellan.