Woonderland växer snabbt och utökar med ny strategisk projektledare

Efter en intensiv höst växer den kreativa reklambyrån Woonderland och anställer Daniel Sjölin som strategisk projektledare. Daniel kommer närmast från Everywhere Communication och Beyond Communication. Han har flera års erfarenhet från reklambyrå och arbetat med kunder och varumärken som ICA, Aller Media, Speed, Paul Brunngård, Boråstapeter och många fler.

- Det skall bli kul att arbeta aktivt med den strategiska delen på Woonderland. Det är både inspirerande och roligt att vara en del av detta kreativt gäng som alltid höjer nivån och inte är rädda att tänka utanför boxen säger Daniel Sjölin.

I början på Januari tar Daniel Sjölin rollen som strategisk projektledare på reklambyrån Woonderland. Daniel Sjölin har arbetat på reklambyråer som Everywhere Communication och Beyond Communication samt innehar en internationell masterexamen inom marknadsföring.

- Vi är riktigt glada att ha med en sådan talang som Daniel som har valt att komma till Woonderland. Vi kände alla att Daniel var som gjord för den strategiska roll som vi nu utökar med. Daniels sinne för att hitta det strategiska i den kreativa processen gör honom till ett fantastiskt tillskott säger Andreas Gotfredsen, Creative Director på Woonderland.

Woonderland består av en spännande blandning av kreatörer inom allt från 3d kreatörer, utvecklare, art directors, fotografer, copywriters, filmare och ux designers.

- När vi hade ute tjänsten som strategisk projektledare fick vi mer ansökningar än vi kunnat drömma om vilket vi är tacksamma för och det visar hur fantastiskt intryck vi har gjort på branschen. Att ha så många som vill bli del av Woonderland är riktigt roligt. För oss var Daniel som klippt och skuren för den rollen. Jag är riktigt glad för vad hans strategiska kunskaper tillför Woonderland och han utökar våran kreativa grund med ytterligare ett strategiskt lager säger Daniel Lifv VD på Woonderland.

• media
  • kommunikation

Vision

Great ideas deserves to be heard . Great visions deserves to been seen. Great things deserves to succeed . We belivie in bringing out the best in everything around us in order to make this a land where dreams come true. Where the tiniest idea can get the help it needs to grow into something truly woonderful

Only then will be live in a woonder land

Om Woonderland

Woonderland är en reklambyrå som skapar upplevelser inom reklam och kommunikation. På kontoret i Borås arbetar en unik sammansättning av kompetenser. Allt från reklamkreatörer till experter på såväl 3D som digitala medier.

Daniel Sjölin

Presskontakt COO 0721 770 147