800 miljoner visningar på TikTok. Nu kommer Ana Huangs succéserie Twisted på svenska!

Nyhet -

Ana Huang har toppat försäljningslistorna på New York Times, Wall Street Journal, USA Today och hon har med Twisted-serien parkerat sig på Amazons topplistor. Hennes TikTok-hashtag #twistedseries har över 800 miljoner visningar.

Den amerikanska författaren Ana Huangs romancetitlar, som främst riktar sig mot unga kvinnor, är fyllda av heroiska män och starka hjältinnor. Boksidorna ångar av het kärlek, ångest och känslostormar.

Bokförlaget WAPI ger nu ut Ana Huangs succéserie i fyra delar i samtliga format: Som tryckt bok, ljudbok och e-bok. Ljudböckerna har två inläsare som växelläser för att lyssnarna ska få en maximal ljudboksupplevelse. Kvinnorna gestaltas av Callin Öhrvall Delmar och männen av Mattias Knave.

Twisted Love utk. 11 dec
Twisted Games utk. 19 jan 2024
Twisted Hate utk. 1 mars 2024
Twisted Lies utk. 2 april 2024

I översättning av Ana Capek.