The New Trend is your Friend!

Den nya trenden inom programvara är utan tvekan abonnemang och vi bedömer att inom några år så kommer all programvara att vara abonnemangsbaserad. Vi strävar alltid efter att förbättra och utveckla oss och därmed fortsätta leverera marknadens bästa lösning för digitala lexikon. Under hösten kommer vi att göra alla våra lösningar abonnemangsbaserade.

Detta kommer att gynna dig som kund på alla plan: Lägre initial kostnad, alltid tillgång till de senaste versionerna, nya verktyg och funktioner, sökmöjligheter på webben, i din PC, i din Mac och i din mobil – allt inkluderat i tjänsten.

Kort sagt, allt som du kan hitta i WordFinder idag kommer också att ingå imorgon, plus mycket annat och tjänsten kommer kontinuerligt att utvecklas.

Vi vill ta detta steg i dialog med våra kunder/användare. Därför kommer vi att kontinuerligt informera dig om vår nya tjänst och har du synpunkter, frågor eller kommentarer, tveka inte att kontakta oss via mejl, Facebook, Twitter eller LinkedIn.

• Webbtjänster

• kommunikation