Prisvärda industrilokaler i Knivsta bara två minuter från E4:an och tio minuter från Arlanda

Nu är försäljningen av våra nya moderna industriportar i Knivsta i full gång. Nu kan du som intressent få förtur till att köpa loss en eller flera av dessa industrilokaler. Gå gärna in på Objektvision.se/Mejselgatan 79 Knivsta, för att skapa dig en tydligare bild av erbjudandena säger Johnny Nordqvist som är projektledare för bygget. Han påpekar samtidigt att lokalerna är mycket prisvärda och att det geografiska läget i det expansiva Knivsta är väl anpassat med goda kommunikationer i närområdet.

De 26 lokalerna är bostadsrättslokaler med öppna ytor varav 24 stycken är i enplansutförande på 151 m2 och 2 stycken är på 306 m2 i två plan. Här kan företag sköta både industriellt arbete och bedriva kontorsverksamhet. Lokalerna är moderna och yteffektiva och de är väl ämnade för verksamheter som lager, butik, verkstad och produktion. Närheten till Stockholm och det centrala läget i landet underlättar kontakterna för både företag och kunder.

Bo Svensson, ekonomiansvarig och VD på Sund Affärsbyrå, framhåller att detta är ett bra tillfälle för både små och stora företag att skaffa sig extra industrilokaler. Priset på de 26 lokalerna är satt för att attrahera företag, som vill utveckla och effektivisera verksamheten. Potentiella investerare erbjuds förtur att köpa in sig i projektet. En del i priset är att betrakta som en investering och en andra del är en fast månadsavgift. Bo påpekar även att flera liknande projekt är på gång.

Knivsta kommun utvecklas snabbt och har på de senaste tio åren närmast tredubblat sin befolkning. Läget är utmärkt med direkt närhet till både Arlanda och E4:an. För alla företag som har behov av mer utrymme i form av verkstadsarbete, kontorsverksamhet och/eller lagerutrymmen är detta ett starkt erbjudande, avslutar Bo Svensson.

www.objektvision.se, Mejselgatan 79 Knivsta

• centralt läge