Jobba hos oss: Ställningsmontör Linköping

Jobba hos oss: Ställningsmontör Linköping

Vi behöver förstärkning i flera spännande uppdrag!

XERVONs region Öst ansvarar för ställningsprojekt i Östergötland, Södermanland och Småland. Vi utför alla typer av ställningsuppdrag för nybyggnationer, renoveringar och underhållsarbeten.

Vi söker nu ställningsmontörer till vårt team i Linköping – både dig med lång erfarenhet och dig som är lite nyare i jobbet och vill utvecklas tillsammans med oss. Vi förutsätter att du har STIBs kompetensbevis eller motsvarande yrkesbevis. Du ska kunna utföra enklare beräkningar och omsätta dessa i praktiken. Körkort är ett krav och kompletterande utbildningar är meriterande, exempelvis väderskyddsutbildning, kranförarbevis, truckkort mm. Vi förutsätter också att du har goda kunskaper i svenska.

Du måste vara självständig, ansvarstagande och en problemlösare som gärna samarbetar med andra. Du är kund- och serviceorienterad. Tidigare ledarerfarenhet är meriterande. Vi har som mål att vara Sveriges säkraste ställningsföretag och det innebär att vi ställer stora krav på ett strukturerat arbetssätt och stort säkerhetsmedvetande hos alla våra medarbetare.

Våra ställningsmontörer är fast anställda på heltid med lön enligt avtal. Vidareutbildning sker kontinuerligt.

Intervjuer sker löpande och därför önskar vi få din ansökan snarast. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Övermark på tel 010-482 10 30. Din ansökan skickar du till thomas.overmark@xervon.se.

Välkommen!