Erfaren IT-konsult med fokus på ledning och IT-Management

Han har jobbat i IT-branschen i över 30 år. Christer Gullstrand är mycket mångsidig och har under sin karriär arbetat med allt från att installera datorer och starta upp E-handelsprojekt till att vara mental tränare, IT-chef och ta sig an olika ledningsuppdrag i Europa. Senast var han IT-chef på Officedepot (som köpte upp Svanströms där han först verkade som IT-chef i 10 år.)

Som allra bäst trivs Christer när han får möjlighet att jobba brett i gränslandet mellan IT och verksamhet, vilket han nu får chans att göra på XLENT.

– Att jobbar brett i nischen mellan IT och företagsledning gör att vi kan anpassa oss efter kundernas behov och det tilltalar mig, säger Christer.

Trygg ledare
Christers största styrka i rollen som IT-konsult är hans förtroendeingivande och trygga ledarskap. Han har också en bred IT-plattform att stå på, vilket gör att han snabbt och lätt sätter sig in i nya verksamheter.

På fritiden gillar Christer att resa och att umgås med sin familj. Han är även ett hängivet Hammarbyfan som ser alla hemmamatcher.

Välkommen till oss på XLENT!