xNomad belyser kvinnliga entreprenörer med den senaste lanseringen av xNomad ♀ Market

Pressmeddelande -

Tillsammans med Syster P, Understatement, Common Clouds, HEAT by Sophia Lie och HOPE öppnade xNomad och Next Gen Retail Hub en unik pop-up butik under en dag för att hylla kvinnliga entreprenörer och höra om deras resor.

På kvinnodagen förvandlades Next Gen Retail Hub i Stockholm till en unik pop-up butik i en dag, för att hylla kvinnliga entreprenörer. Den senaste upplagan av xNomad ♀ Market bjöd på en heldag av inspiration, där det bästa från Understatement Underwear, Syster P, Common Clouds, HEAT by Sophia Lie och HOPE visades upp på ett och samma ställe.

Detta unika samarbete samlade några av de mest inspirerande varumärkena i branschen för att erbjuda kunderna en fulländad shoppingupplevelse med all från kläder och underkläder till smycken och skönhet.

"Vi är så glada över att få arbeta med dessa fantastiska varumärken", säger Clara Sandell, Head of Marketing på xNomad. "Vårt mål var att skapa ett utrymme där kunderna kan upptäcka nya och spännande produkter, och samtidigt hylla kvinnliga entreprenörer."

Dagen började med en presslunch där varumärkena presenterade sig själva, sin resa och framgångsfaktorer samt hur de bidrar till att lyfta kvinnor. Efteråt öppnades en pop-up för allmänheten upp där kunderna kunde se och köpa märkenas produkter, följt av en afterwork för inbjudna.

Under kommande två veckor kommer xNomad dela med sig av dessa fantastiska kvinnors resa i en intervju-serie som släpps exklusivt på xNomads sociala kanaler:

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/xnomad/

Instagram: https://instagram.com/xnomad.co

Det svenska proptech företaget xNomad erbjuder en digital marknadsplats där varumärken och entreprenörer kopplas samman med lediga butikslokaler. xNomad grundades av Jonathan Haralambakis 2019 och har sedan dess arrangerat över 300 pop-up aktiveringar och skapat sig en katalog på över 10,000 varumärken som söker butiksutrymmen inom Europa. Läs mer på www.xnomad.co.

Instagram: @xnomad.co

LinkedIn: https://www.linkedin.com/compa...