Zensum ingår partnerskap med Bank Norwegian

Zensum ingår partnerskap med Bank Norwegian

Idag är Zensum är mycket stolta att kunna presentera Bank Norwegian som sin nya samarbetspartner - som nu blir en del av Zensums erbjudande av långivare för privatlån i Sverige.

”Vi är glada att ingå samarbete med Zensum och ser fram emot att, tillsammans med Zensums medarbetare, kunna hjälpa ännu fler kunder att jämföra låneerbjudanden och samla sina lån”, säger Tom Roger Olsen, Marknadschef på Bank Norwegian.

Bank Norwegian har funnits sedan 2007 och har varit verksamma på den svenska marknaden sedan 2013. Idag är Bank Norwegian en helt digital bank som erbjuder enkla, standardiserade inlånings- och utlåningsprodukter. De har som mål att erbjuda produkter som är enkla att använda till ett konkurrenskraftigt pris, och de lägger stort fokus på automatisering, självhjälpstjänster och sin mobilapp.

“Vi är glada över att kunna presentera Bank Norwegian som ny samarbetspartner. Samarbetet innebär en utökad panel av långivare, vilket hjälper oss att stärka vårt erbjudande till våra kunder”, säger Pontus Reuterswärd, grundare av Zensum och ansvarig för bankpartnerskap.

Liksom Norwegian, satsar även Zensum stort på den digitala affären och i fjol lanserade Zensum en ny sajt som ett viktigt första steg i en långsiktig digital satsning. Tillsammans med en väletablerad telefoniverksamhet med stort fokus på personlig service, hoppas Zensum kunna hjälpa ännu fler låntagare till bättre lånevillkor.