ZeroLime levererar till Mexiko

ZeroLimes första internationella order kom ifrån ett rekryteringsföretag i Mexiko som var på jakt efter ett modernt rekryteringsverktyg med webbaserade videofunktioner.

Förutom den mexikanska kunden så har ytterligare två företag valt ZeroLime, dels bemanningsföretaget Brainpeople, som främst kommer att använda systemet för att effektivisera sin urvalsprocess och videopresentera kandidater/konsulter för sina kunder. Även bemanningsföretaget Personal Roslagen har valt att inleda ett samarbeta med ZeroLime.

Dessa nya avtal är ytterligare bevis på ZeroLimes konkurrenskraft och på ett ökat användande av video i rekrytering och kandidatpresentation, både i Sverige och internationellt”.säger Christian Hultén, VD på ZeroLime.

• video cv
  • bemanningsverktyg