Scandinavian Pile Driving AB väljer Zert CLM

Zert kan stolt presentera att SPD, Scandinavian Pile Driving AB har valt vår webbtjänst Zert CLM för att hantera sin tekniska dokumentation.

I och med detta har Zert tillsammans med SPD noga granskat den befintliga tekniska dokumentationen. SPD valde att använda vårt nya tjänstepaket som följer maskindirektivet och den nya standarden Maskinsäkerhet – Bruksanvisning – Allmänna principer (ISO 20607:2019). Tack vare den förkonfigurerade stilmallen kan arbetet med brukanvisningen snabbt komma igång.

Zert CLM

CLM är Zerts webbtjänst för att skapa, samla, underhålla och publicera flerspråkig teknisk dokumentation och eftermarknadsmaterial direkt i molnet. Programmet är kraftfullt, användarvänligt och lätt att anpassa efter dina behov.

Genom att återanvända dokumentationen sparar du upp till 70 % av kostnaderna för nyproduktion, underhåll och översättning.

Läs mer om CLM på Zerts hemsida, där du också kan boka en demo eller kontakta oss för att få veta mer om Zerts produkter och tjänster.

Läs hela artikeln på Zerts hemsida här