Gentle reminder: NBAS Skatteseminar 5. mars 2014, kl. 18.30

News   •   Feb 28, 2014 10:30 +08

This seminar will be conducted in Norwegian.

Til alle NBAS medlemmer og venner,

Har du lyst til å høre litt mer om hva du må tenke på i forhold til skatt når du bor og jobber i Singapore (og utlandet forøvrig)? Eller kanskje du har lyst til å få litt tips til selvangivelsen for 2013 som skal leveres i april. I så fall er du hjertlig velkommen til vårt kveldsseminar, hvor skatt er temaet.

Erland Nørstebø, senior skatterådgiver og partner i PwC, vil igjen besøke oss for å snakke til og med oss om hva man må vite om skatt i forbindelse med at man bor / arbeider utenfor Norge for en kortere eller lengre periode. Selvangivelsen for 2013 skal leveres ved utgangen av april, og Erland vil ta for seg temaer og problemstillinger som er aktuelle i forbindelse med nettopp selvangivelsen.

Erland har arbeidet med internasjonal personbeskatning i mer enn 15 år, og er leder for PwC's egen avdeling for dette området - Human Resource Services.

Sted:  The American Club, 10 Claymore Hill, Singapore 229573

Tid: Onsdag 5. mars  kl. 18.30-20.30

Pris: SGD 30.00

Program:

Kl. 18.30 – 19.15 Bevertning og sosial mingling

Kl. 19.30 – 20.30 Presentasjon og Q&A

Vennligst registrer deg på www.nbas.org.sg innen mandag 3. mars  2014

Comments (0)

Comment

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.