Cyber Week hos Singapore Airlines: Få bedre råd til din drømmerejse

Drømmer du om at opleve vulkaner i New Zealand, se Ayers Rock i Australien eller en yogatur til Bali? Så det er nu, du skal slå til, hvis du vil sikre dig drømmerejsen til en drømmepris. Fra i dag og hele næste uge – den såkaldte Cyber Week – giver Singapore Airlines dine drømme vinger med ekstra attraktive priser. Og du skal være hurtig, for det er først-til-mølle-princippet der gælder.

Ny skydes en hel uge med tilbud i gang hos Singapore Airlines. Alle tilbuddene er online, så med ganske få klik kan rejsedrømmen gå i opfyldelse. Det gælder også på rejser til eksotiske lande.

Singapore Airlines gentager succesen fra sidste år, hvor man satte fokus på Cyber Monday, og udvider nu med drømmepriser hele ugen. På Singapore Airlines’ hjemmeside www.singaporeair.com kan man købe billetter til ekstra attraktive priser til en række populære destinationer. Rejseperioden er 22. februar 2019 og frem til 15. juni samt fra 1. august 2019 og frem til 30. september 2019.

Her kan du rejse hen til Cyber Week-priser:

- Thailand: Bangkok og Phuket

- Malaysia: Kuala Lumpur og Penang

- Indonesien/Bali: Jakarta og Denpasar

- Filippinerne: Manila, Cebu og Davao

- Vietnam: Hanoi og Ho Chi Minh City

- New Zealand: Auckland

- Australien: Adelaide, Perth, Brisbane, Darwin, Melbourne og Sydney

- Singapore

”Vi er glade for at kunne tilbyde rejselystne danskere drømmepriser på rejser med Singapore Airlines. Det er en perfekt mulighed for at bestille en længere tur henover påsken eller måske et citybreak i den pulserende arkitektoniske perle, Singapore, i nogle af forårets mange helligdage,” siger Allan Hoffery, Sales and Communications Manager hos Singapore Airlines i Norden, og tilføjer:

”De ekstra attraktive priser kan kun købes på vores egen hjemmeside singaporeair.com, så man skal ikke lede efter dem på hos rejsebureauer eller online-rejseportaler.”

Singapore Airlines flyver fem gange om ugen fra København, og flyselskabet samarbejder med SAS, så der er gode afrejsemuligheder fra hele Danmark. Fra Singapore tilbyder Singapore Airlines et uovertruffen rutenetværk videre ud i Sydøstasien, Australien og New Zealand.

• singapore
  • bali