test2

test2

dff

Vi utvecklar en ny teknisk plattform för delning av svensk lantbruksdata. Plattformen gör det möjligt för företag och organisationer att utveckla lösningar som stärker svenskt lantbruk och svensk livsmedelsproduktion. Den nationella dataplattformebn och klimatberäkningsverktyget Agrosfär utvecklas med stöd av Europeiska jordbruksfonden för landsbygdsutveckling.
Agronod är ett samägt bolag mellan Lantmännen, LRF, Hushållningssällskapet och Växa. Tillsammans frigör vi kraften i lantbruksdata – för ett växande hållbart lantbruk.

Welcome to Mynewsdesk Kundservice Vatican!

Mynewsdesk är Nordens ledande plattform för digital PR. Över 5 000 varumärken som Google, Viasat och Gröna Lund använder sina nyhetsrum på Mynewsdesk för att publicera och distribuera sina nyheter, öka sin synlighet samt knyta relationer med sin marknad och sina viktigaste journalister.snsmakskalskh Mynewsdesk är Nordens ledande plattform för digital PR. Över 5 000Mynewsdesk är Nordens ledande plattform

Mynewsdesk Kundservice Vatican